To nie ze mną - pierwsza produkcja serialowa kanału Stopklatka, której główną bohaterką jest młoda kobieta, wykonująca zawód uchodzący w społeczeństwie za męski. Powszechnie przyjęło się, że to kobiety zatrudniane są na stanowisku kosmetyczki, sekretarki, pielęgniarki, nauczycielki, czy opiekunki. Jednocześnie niezwykle rzadko można spotkać panie mechaniczki czy kierowczynie, a także pana pielęgniarza, manikiurzystę lub mężczyznę pracującego w żłobku. To właśnie na stereotypy związane z kompetencjami zwraca uwagę Stopklatka w kampanii, składającej się z prowokacyjnego teasera oraz spotu wyjaśniającego ideę akcji.
ZOBACZ TAKŻE: Dziedzictwo - kiedy w Polsce i gdzie obejrzeć? Dni i godziny emisji
To nie ze mną - kampania, która łamie stereotypy
Czy kobieta naprawdę potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź? Odpowiedź znaleźć można w spocie wyjaśniającym ideę kampanii. W warsztacie mechaniczkę odwiedza Michał Szpak, który nie boi się wymykać stereotypom. Wspólnie komentują promocję„Power Lejdi jako wątpliwy pomysł, ponieważ liczy się warsztat i to kompetencje powinny być najważniejsze, nie płeć. Dialog Michała Szpaka i Ady Szczepaniak wieńczy puenta nawiązująca do tytułu serialu. Na słowa bohaterki "Ciągle te stereotypy", artysta odpowiada "Daj spokój, to nie ze mną!".
To nie ze mną - kiedy oglądać?
remiera serialu odbędzie się w najbliższą niedzielę, 16 października o godzinie 17:00 w Stopklatce (dwa odcinki). Na dzień przed emisją w Stopklatce serial będzie dostępny przedpremierowo w serwisie FilmBox+.