Krew z krwi 3

i

Autor: Materiały prasowe TVP

SERIALE

Polski kryminał robi furorę w sieci! Rekordowe wyniki oglądalności TVP VOD

2025-04-07 16:22

Serwis TVP VOD początek roku może zaliczyć do udanych. Co ciekawe, to drugi najbardziej angażujący serwis streamingowy w Polsce, który wyprzedził prawie wszystkich światowych konkurentów! To wszystko zasługa nowych programów i seriali. Jeśli chodzi o te drugie, to znaczącym liderem zestawienia jest produkcja z Agatą Kuleszą w głównej roli.

Spis treści

  1. "Krew z krwi 3" najchętniej oglądanym serialem w TVP VOD
  2. TVP VOD drugim najbardziej angażującym serwisem streamingowym w Polsce

"Krew z krwi 3" najchętniej oglądanym serialem w TVP VOD

W marcu 2025 roku TVP VOD zanotował ponad 41-procentowy wzrost liczby odtworzeń materiałów wideo w porównaniu z marcem 2024 i osiągnął pod tym względem najlepszy wynik w swojej historii. Serwis streamingowy Telewizji Polskiej w minionym miesiącu odwiedziło prawie 2,7 mln realnych użytkowników. Średni czas na użytkownika wyniósł ponad 4 godziny i 3 minuty, czyli o 35 minut więcej niż w analogicznym miesiącu rok temu. TVP VOD zajął dzięki temu drugie miejsce na rynku w swojej kategorii (ex aequo z serwisem Max), plasując się tuż za Netflixem.

Okazuje się, że najchętniej oglądaną nowością marca 2025 na TVP VOD był trzeci sezon serialu "Krew z krwi". Produkcja zdobyła aż 3,5% udziału w łącznym czasie oglądania serwisu w marcu. Drugie miejsce zajął inny premierowy serial TVP – "Zatoka szpiegów" – a na kolejnych miejscach znalazły się kultowe już produkcje TVP, takie jak "Sanatorium miłości" i "The Voice Kids". W marcu 2025 serca widzów podbiły ponadto premierowe telenowele: meksykańska "Burza" oraz turecka "Vendetta".

Nieudane operacje plastyczne aktorów | To Się Kręci

TVP VOD drugim najbardziej angażującym serwisem streamingowym w Polsce

Wspomnieliśmy wyżej, że serwis Telewizji Polskiej pod względem popularności zanotował podobne wyniki do platformy Max, a jedynym serwisem, który wyprzeda w tym rankingu TVP VOD jest Netflix. Jak wynika z badania Mediapanel TVP VOD zanotował w marcu 2025 roku 7,69 proc. udziału w całkowitym czasie korzystania z serwisów streamingowych VOD i OTT, dzięki czemu wyprzedził m.in. takie platformy treści na żądanie, jak Disney+, Amazon Prime Video, Player oraz Canal+ Online. W marcu 2025 TVP VOD zwiększył też liczbę wizyt (+38% r/r) i odsłon (+28% r/r).

Warto dodać, że w bazie serwisu jest już 86 tysięcy materiałów, w tym najnowsze produkcje TVP, wszystkie kanały TVP na żywo, polskie i zagraniczne filmy oraz seriale, programy rozrywkowe, bajki i materiały edukacyjne dla dzieci, a nawet prawie 500 spektakli Teatru Telewizji oraz ponad 3 tysiące produkcji zrekonstruowanych cyfrowo.