Magia nagości

i

Autor: Youtube/ Zoom TV

Magia nagości 2. edycja - casting i premiera nowych odcinków. Kiedy w Zoom TV?

2021-10-20 17:07

Rozpoczął się casting do drugiej edycji niezwykłego show randkowego Magia nagości. Polska, który jesienią tego roku bił rekordy popularności w Zoom TV. Tym razem nadawca stawia na jeszcze większą różnorodność uczestników i szuka m.in. osób niebinarnych. Kiedy nowe odcinki polskiej Magii nagości w Zoom TV?

Magia nagości 2. edycja - casting i premiera nowych odcinków. kiedy w Zoom TV?Popularność pierwszej edycji programu Magia nagości. Polska wśród widzów Zoom TV utwierdziła nas w przekonaniu, że jego obecność na naszej antenie była bardzo dobrym pomysłem. Program słynie z otwartości na każdego – niezależnie od płci, koloru skóry, narodowości czy orientacji seksualnej. W drugiej serii stawiamy na jeszcze większą różnorodność uczestników, dlatego szczególnie zależy nam na udziale osób niebinarnych. Serdecznie zapraszamy również kobiety. Pokażmy światu, jak pięknym i otwartym narodem jesteśmy – mówi Rafał Freyer, Dyrektor Programowy Zoom TV.  Kiedy premiera?

Sonda
Czy osoby niebinarne w "Magii nagości" to dobry pomysł?
WSZYSTKO o Rolnik szuka żony 8 | ESKA XD - Hotplota #34

Magia nagości 2. edycja - premiera

Magia nagości. Polska w nieszablonowy sposób przełamuje tabu i stereotypy dotyczące ludzkiego ciała i nagości. W związku z tym producenci postanowili stworzyć drugą edycję kontrowersyjnego programu. Dokładna data premiery nie została jeszcze podana, ale wiadomo, że będzie to wiosna 2022 roku.

Magia nagości - sukces programu

Pierwsza polska edycja show Magia nagości cieszyła się bardzo dużą popularnością wśród widzów Zoom TV. Premierowe odcinki programu, emitowane od 3 września do 1 października br., oglądało ponad 100 tys. widzów z grupy komercyjnej (AMR, All 16-49) co przekładało się na ponad 4% udziału stacji w paśmie emisji (SHR%, All 16-49) oraz blisko ćwierć miliona widzów z grupy ogólnej (AMR, All 4+), co dało stacji średnio 3,5% udziału w rynku podczas emisji programu (SHR%, All 4+). To oglądalność kilkukrotnie wyższa niż średnie, długookresowe wyniki stacji.