Spis treści
- “Good Luck Guys”: zasady. O co chodzi w programie?
- “Good Luck Guys”: uczestnicy. Kto wystąpił w programie?
- “Good Luck Guys”: premiera i emisja
“Good Luck Guys”: zasady. O co chodzi w programie?
Dwanaście gwiazd internetu i show businessu udaje się do egzotycznej Malezji, aby stawić czoła największemu wyzwaniu swojego życia: przetrwaniu w ekstremalnych warunkach po drugiej stronie świata! Podczas gdy QCZAJ wniesie swoją niezwykłą energię i poczucie humoru, uczestnicy będą musieli zmierzyć się z zadaniami całkowicie wykraczającymi poza ich strefę komfortu. Przyzwyczajeni na co dzień do luksusów, będą rywalizować ze sobą w parach, przekraczając swoje granice nie tylko po to, aby przetrwać, ale także aby wygrać nagrodę główną - 100 000 zł, które zwycięzcy przekażą na cele charytatywne. To nie będą wakacje w ciepłych krajach... tylko obóz przetrwania w tropikach.
SPRAWDŹ TEŻ: Najbardziej kontrowersyjne programy reality show w Polsce. To one rozwścieczyły widzów
“Good Luck Guys”: uczestnicy. Kto wystąpił w programie?
W programie udział wezmą: aktor i reżyser Michał “Misiek” Koterski i jego żona – modelka i influencerka Marcela Koterska (“Top Model”, “Miłość na bogato”), raper i producent muzyczny Kubańczyk oraz trenerka i influencerka Sylwia Szostak (“Agent Gwiazdy”), celebrytka i influencerka Caroline Derpienski (“Damy i wieśniaczki”, “Taniec z Gwiazdami”) i tancerka i influencerka Sylwia Madeńska (“Love Island”), osobowość telewizyjna Stifler (“Warsaw Shore”, “One Night Stand”, “Fort Boyard, Pocusa”) i influencerka i youtuberka Monika “Mona” Kociołek (Team X), tiktokerzy i influencerzy Michał Słania “Mikka” i Darius Rose, influencerka i youtuberka Angelika Mucha oraz youtuber i raper Kacper Blonsky. Uczestnicy podzieli zostali w pary w składzie:
- Michał “Misiek” Koterski i Marcela Koterska,
- Caroline Derpieński i Sylwia Szostak,
- Kubańczyk i Sylwia Madeńska,
- Stifler i Monika Kociołek,
- Darius Rose i Stuknięty Mikka,
- Angelika Mucha i Kacper Blonsky.
“Good Luck Guys”: premiera i emisja
Składający się z ośmiu odcinków reality show z elementami rywalizacji, którego producentem dla Prime Video jest Endemol Shine Polska, zadebiutuje trzema odcinkami 27 października wyłącznie na Prime Video. Kolejne odcinki będą miały swoją premierę co tydzień. (informacja prasowa)