“Dziewczyna influencera” obnaży mroczną stronę social mediów?
Film zapowiadany jest jako elektryzująca opowieść o sławie, pieniądzach, klątwie popularności, żądzy uwagi i cenie płaconej za bycie na topie. “Dziewczyna influencera” ma być obrazem rzeczywistości, skrywanej za filtrami Instagrama, wystudiowanymi kadrami klipów YouTube i lukratywnymi kontraktami sponsorów, a także przejmującą historią tych, dla których liczba fanów i lajków określa poczucie własnej wartości, pasja graniczy z obsesją, a toksyczna rywalizacja rodzi mroczne sojusze.
A czego konkretnie dotyczy fabuła? W oficjalnym opisie czytamy: Wchodząca gwiazda internetu Zosia, znana pod nickiem Just Sophie, odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi, ma romans. Kiedy zdrada wychodzi na jaw i trafia na Pudelka, dziewczyna postanawia przyjąć ofertę uwielbianej przez internautów Violi i wraz z nią udać się w zagraniczną podróż za pieniądze sponsorów. Odwiedzający ekskluzywne kurorty na Cyprze, Ibizie, Malcie, Grecji i we Włoszech, walcząc o zasięgi i uwagę fanów, Zosia dołącza do elity polskich influencerów. Niestety miłosna afera z jej byłym chłopakiem staje się coraz głośniejsza, gdy ten wiąże się z seksowną fit-blogerką Paulą, a o Violę upomina się dawna, mroczna przeszłość. Kiedy pikantne szczegóły i skrywane sekrety wychodzą na jaw, Zosię czeka konfrontacja z trudną do zaakceptowania prawdą o środowisku, do którego tak bardzo pragnęła należeć.
“Dziewczyna influencera” – premiera i obsada. Kogo zobaczymy w filmie i kiedy trafi on na ekrany kin?
W roli głównej wystąpiła debiutująca Karina Rezner, a na ekranie towarzyszyć jej będą m.in. Olga Kalicka, Kamil Wodka, Mateusz Banasiuk, Joanna Koroniewska-Dowbor, Rafał Królikowski, Magdalena Czerwińska, Karolina Szymczak, Dominika Kachlik i Michał Piróg, a także cały zastęp internetowych celebrytów – współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA; który wybił się na udziale w “Warsaw Shore”; Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór “Barbeliciouss”, modelka Anna Maria Olbrycht oraz model i twarz marek Campari, Bvlgari, Aston Marin – Kevin Lutolf.
Za reżyserię odpowiada Szymon Gonera, mający w portfolio przyzwoicie (choć bez szału) przyjęte “Superheroes” i “Huśtawkę”. Jak poradził sobie tym razem? Przekonamy się już 4 lutego, gdy “Dziewczyna influencera” trafi do kin.