Britney Spears nie boi się nowatorskich sposobów na dotarcie do swoich fanów. A może po prostu lubi akcje, na których da się dobrze zarobić?
Swoją nową piosenkę “Pretty Girls” Britney Spears zaprezentowała w pierwszej kolejności… klientom sieci Uber, zrzeszającej kierowców użyczających swoich samochodów do płatnych przejazdów.
Zobaczcie, jak Britney Spears zachęcała fanów do premierowego odsłuchania swojej nowej piosenki Pretty Girls w taksówkach Uber:
Jak można było szybko zauważyć, fanom Britney Spears bardzo spodobał się ten nowatorski sposób promocji
A nowa piosenka Britney Spears "Pretty Girls" jest już oczywiście dostępna w sprzedaży, o czym również nie zapomniała donieść na Twitterze jej autorka:
Pretty Girls to piosenka, w której obok Britney Spears pojawia się także Iggy Azalea. Coś nam się zdaje, że będzie to jeden z większych hitów tej wiosny!